GWARANCJA

Towary oferowane przez Legowiska Feniks są objęte gwarancją producenta.

W przypadku reklamacji należy kontaktować się z firmą Legowiska Feniks. 

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie poprawnie wypełnionego skanu formularza reklamacyjnego.

Dla osób fizycznych istnieje możliwość wymiany towaru bądź rozmiaru na inny. Wymiany można dokonać w ciągu 14 dni. W przypadku wymiany należy odesłać produkty w stanie nienaruszonym wraz z oryginalnymi metkami oraz dowodem zakupu na nasz adres. Wymieniony towar zostaje odesłany na koszt klienta (17zł brutto). 

REKLAMACJE

Krok po kroku - jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz formularz reklamacyjny (pobierz tutaj) i wypełnij go dokładnie. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
  2. Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób dostarczenia reklamowanego produktu.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

Wymiana i zwroty


Na wymianę lub zwrot towaru masz aż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu naszej oferty i ulepszaniu działania.


Krok po kroku - jak wymienić lub zwrócić produkt?

  1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. Pobierz "Formularz wymiany / zwrotu"  (pobierz tutaj)– wypełnij go dokładnie, a skan prześlij na nasz adres mailowy.
  3. Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób zwrotu produktu.
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 3 dni).